Újra itt :)

Author: Eilis (Babus) / Címkék:

Sziasztok!
Nos, mint látjátok, már elég régóta nem írok ide bejegyzést... De annyi minden történt ebben az évben, hogy nem igazán lett volna időm vezetni a blogot. Azért elmondom, hogy NEM arról van szó, hogy NEM FEJEZEM BE A TÖRTÉNETET, mert BE FOGOM FEJEZNI, csak egy rövid ideig szüneteltettem, míg helyreálltak a fejemben a dolgok, így a sztorit is végig tudtam gondolni. :) Már nincs olyan sok hátra - legutoljára ugyebár a 22. fejezet került fel, és magát a történetet 35+1 fejezetesre terveztem, de biztos vagyok benne, hogy azért valamennyire le fogom rövidíteni. :)
A The House című történetet is FOLYTATNI FOGOM, de nem biztos, hogy most, meg is mondom, hogy miért. :) Egyelőre nem igazán fér bele az időmbe három blog vezetése, szóval úgy gondolom, a House-t csak akkor tudom folytatni, amikor a Supernovát befejeztem, a Beszélő Tárgyakkal kapcsolatban pedig még nem hoztam döntést... Azt tavaly nyáron kezdtem el írni, de valahogy nem jött az ihlet, így nem tudom, hogy megszüntessem-e, vagy hagyjam még egy picit, hadd jöjjenek a gondolatok. :)
Ami azt illeti, szerintem hatalmas változáson mentem keresztül. A tavaly nyári események eléggé megváltoztatták az életemet, utána meg... Minden csak úgy jött, és én észre se vettem, hogy mennyire más lettem. :D Részben azért is folytatom ezt a sztorit, mert kaptam néhány igazán pozitív visszajelzést, és meg is kértek, hogy ne hagyjam abba. Így úgy döntöttem, folytatom. :) Nem tudom, milyen időközönként kéne felraknom a részeket, majd meglátjuk, hogy hogy alakulnak a dolgok, és akkor úgy fogok frissíteni.
Szeretném megköszönni azoknak az embereknek, akik egész évben támogattak, és mellettem álltak, egész Dunakeszinek, de leginkább Prücsinek, Sapinak, Marcinak, a legjobb barátaimnak, akik végigsegítettek ezeken a nehéz korszakokon, mindig meghallgattak, elviseltek, bármilyen hülyeséggel is álltam elő. :))
Bocsánatot is szeretnék kérni mindazoktól, akik eddig olvastak, de eltűntem erre a hosszú időre - ne haragudjatok. De szerintem most megígérhetem, hogy ha nem is olyan gyakran, de azért frissíteni fogok, és befejezem ezt a történetet. :)
Puszi,
Babus (Eilis - szerintem innentől Babus leszek, ha nem bánjátok. Ezt jobban szeretem. :D)

U.I. A gyönyörű képet Liella készítette nekem a születésnapomra! ^^ Nagyon szépen köszönöm neki, fantasztikus lett! :P

6 megjegyzés:

** Elena ** írta...

Hűha Babusom nem tudod mennyire felcsillant a szemem, amikor megláttam, hogy frissítettél. Nagyon örülök, hogy újra elkezded majd írni a Nova Storiest, és ismét itt leszel... :)
Na minden jót, és akkor várom az új fejezetet mihamarabb.

Ui. A fejléc valóban szép lett. Gratula Liellának. És ha már ennyire megfeledkeztem róla... Boldog Szülinapot kívánok, így utólag.

Puszi,
Elena

Eilis (Babus) írta...

Imádlak, Elena! :D Tudod, most már azért kellett... Hiszen eszem ágában sincs csak úgy abbahagyni a sztorit a közepénél... :))
Én is nagyon örülök. ^^ Végre megjött a kedvem az íráshoz. :D
Meglesz-meglesz, még a jövő héten! ^^

Jajj, nem feledkeztél meg róla. :D Tudod, augusztusban van, csak azóta nemigen frissítettem, ezért most tettem föl a képet. :))

Puszi,
Babus

Névtelen írta...

Szia!
Örülök,hogy folytatod:DSzeretem Novát és Samet<3 is :D Hmm..igen sok dolog történt,mi?
Ja amugy én is támogattalak,csak úgy mondom xD De nem baaaj... xDÉs jólteszed ám,hogy befejezed :DHah...
Puszi
Clau

Babus írta...

Én is. :PP Bezonyám... Te tudsz is róluk... xD
Tudom-tudom, és nagyon köszönöm, de TE is beletartozol a legjobb barátaimba. :D:D És addig örülj, amíg nem kell lelkizned velem... xD Mert az hidd el, nem jó... :D
Imádlak. :D:D
Puszi

Unknown írta...

Durva dolgok történtek tavaly nyár óta az már biztos! Tök jó, hogy folytatod a történetet!!!!!! Asszem olvashatok újra pár felyezetet, mert tavaly nyár óta már felejtetttem!!! De jó újra kommentet írni!!!!!
U.I.:HAjrá!!!!!

Singh Style írta...

interesting...

Megjegyzés küldése