Díj :)

Author: Eilis (Babus) / Címkék:

Sziasztok!
Ma kaptam egy olyan díjat, ami szerintem egy nagyon-nagyon különleges és értékes ajándék. Ki kell választanom egy embert, akinek tovább adom, és még öt másikat, rajta kívül. Tudnotok kell, hogy én mindenkit szeretek, aki ír nekem, még azt is, aki olvas, és nem ír, sőt, még azt is, aki nem olvas. :) De csak egyet választhatok. És így is kettőt fogok.

1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

Tehát, aki ezzel meglepett, az nem más, mint Elena.
Elena egy végtelenül aranyos, tehetséges, okos és jólelkű író, akivel volt szerencsém találkozni. :) Két csodálatos történetet ír, a Nincs Hozzád Hasonló című sztorit és egy Angyali Sugallat nevezetű Twilight fanfictiont, ami szerintem az egyik legkülönlegesebb mind közül. :) Ő már a kezdetektől fogva olvasta a történetet, és mindig írt nekem hozzászólást. Ő adta az erőt és az önbizalmat, végigkísérte a Nova Stories-t. Ő volt az első rendszeres olvasóm, tőle kaptam az első kommentet és díjat, utána rengeteg meglepetést, reklámozott engem, amit meg sem érdemeltem volna. Tehát nagyon, nagyon szeretem őt!! :)) Nekem Ő a legkedvesebb kommentelőm.

Ez volt az első komment, amit kaptam tőle:
"Felkeltetted az érdeklődésemet a történeteddel. Kíváncsian várom a folytatást. Eddig nagyon tetszik.Jól tetted, hogy addig nem kezdted felrakni a részeket, amíg nem írtál meg párat, mert így biztos nem fogsz elcsúszni a frissekkel :) Én is így teszek. Hát jó írást kívánok. Amúgy felraklak téged is az ajánlott blogokhoz, ha nem baj.
Puszi.Elena"


Ez volt a legutóbbi megjegyzése:
"Szióka!
Jaj én is késve, de megérkeztem. Nos Liellához csatlakozva nem tudok más mondani, mint amit eddig is... hogy ismét nagyon jó részt hoztál össze, amit élvezet volt olvasni. Igen egy kicsit valóban brutál voltál és gonosz, de ezt neked elnézem mivel tudod, hogy szeretlek :)
Puszi. Elena"


Éééés, mivel egy másik személy is már az elejétől fogva olvasta a történetem, ő is a legkedvesebb kommentelőm. :D Igen. Kettőt választok. Ő gyönyörűen ír, olyan képeket szerkeszt, hogy csak ámulok, és bámulok, meg olyan hozzászólásokat ír, hogy könnybe lábad a szemem. :D Őt is nagyon megszerettem, ajándékokat, díjakat kaptam tőle, és sok-sok szeretetet. Az egyik legtehetségesebb blogger, akit ismerek: Liella.
Liella egy olyan ember, akit mindig is csodáltam. :) Mindenben abszolút példaképnek való. Az ő oldala az Andúril - A nyugat lángja nevezetű fantasztikus blog.

Ő ezt írta nekem legelőször ^^:
"Szia, Eilis!
Eddig valahogy sosem jutott eszembe megnézni az adatlapod, ami elég bunkósság tőlem, révén, hogy mindig olyan kedves kommentárokat írsz.Most viszont megnéztem, és így találtam erre a történetre.Egyszerűen hihetetlen, hogy eddig nem figyeltem fel rá, hisz nagyszerű!Eddig nagyon tetszik és kíváncsian várom a következő részeket!:)
Üdv, Liella

Ui.:A korábbi hozzászólásokat olvasva, csak annyit, hogy senki sem űbereli Leonadro Dicapriot és Hayden Christensent!:D Bár Ian is igazán szemrevaló...Na, meg Steven Strait, bár ő inkább személyes okokból, hisz hasonlít egy nagyon jó barátomra és egyben az egyik fő múzsámra!:)

Ui.2.:Egyenes úton kerülsz az ajánlott blogok közé, ha nem zavar Téged:)"


Ez pedig a legutóbbi hozzászólás volt, amit kaptam tőle:
"Szia Eilis!
Bocsi, hogy csak most írok, de beteg voltam és egyáltalán nemvolt kedvem/erőm a gépnél ülni(ezért nem is volt friss az oldalon)Azt viszont meg kell, hogy mondjam eszméletlenül jó volt ez a fejezet is!Nagyon tetszett az új kínzóeszköz ötlete, teljesen kreatív és egyedi volt.A kedvenc részem a vissza emlékezés volt, a kis csöppség nagyon ennivaló:)Kíváncsian várom a következő részt!:)
Liella

Ui.:Hiányoltam egy újabb fenomenális alkotást Tőled a fejezet elejéről, de remélem a következő részné újra hozol egyet!:D"


És most jön azok az emberek (ötnél több személy) akiknek a díjat szeretném adni. Igaz, van köztük olyan, akiknek nincsen saját oldaluk, de ők a "Az én legkedvesebb kommentelőim" közé tartoznak. :)


Ryuuzaki: Te nagyon tehetséges vagy. :)) A Te történeted egy élmény olvasni, és Te is sokszor írtál nekem. Te vagy a legjobb barátom


Mcizze: Ugyan akadtak néha nézeteltéréseink, de Te mindig írtál
nekem hozzászólást. :) Te is jó barátom vagy - suliban találkozunk


Cecily: Már a kezdetektől fogva írtál nekem, és ez nagyon jól esett. :) Szeretném ezt a díjat neked is adni.


Sophie: Óóó, Sophie!! :D Imádlak téged. Nagyon sokszor írtál nekem, és mindig szépeket, továbbá az egyik legjobb barátnőm vagy. Neked is jár a díj, annak ellenére, hogy nincs blogod.


Felicity/Zs.: Te vagy a nővérem. :D És tudom, hogy Te vagy az, aki mindenkinél jobban ismer engem és történeteimet. Ennek ellenére szinte mindig írsz, és elolvasod az új részeket, segítesz mindennek a kitalálásában. Igaz, nincsen blogod, amit nagyon sajnálok, de megérdemled a díjat. :) Szeretlek!! Te vagy a legjobb testvér a világon, és miattad kezdtem el írni. A Te hatásodra. Mindent Neked köszönhetek. :)

Gicus16: Te nagyon sokat segítettél nekem. :)) A Te kritikádból rengeteget tanultam, és megpróbálom majd betartani az összes tanácsot, amit kaptam tőled.

Angéla, Piros: Ti is írtatok nekem egyszer hozzászólást. :D És nagyon jól esett. Köszönöm!!


NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A DÍJAT!!!! ^^

Puszi,
Eilis


U.I.: Most az egyszer kérlek, nézzétek el nekem a helyesírási hibákat!! Meghatódtam. :'))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése