Fontos dolgok :)

Author: Eilis (Babus) / Címkék:

Sziasztok! :)
Nem, most sajnos nem az új fejezetet hoztam, hanem csak néhány fontos dolgot szeretnék leközölni.
Az egyik, hogy megnyitottam a harmadik, egyben (valószínűleg) utolsó blogomat, ami kicsit romantikusabb, verses és nem olyan erőszakos, meg brutális, mint az eddigi történeteim. :) A címe Beszélő Tárgyak/Talking Things.
http://beszelotargyak.blogspot.com/
A leírása:
"Delilah nem mindennapi leány - egy képzeletbeli álomvilágban él, ahol minden teljesen máshogy történik, mint a valóságban. Novellák, történetek, versek, haikuk. Egy művészlélek megzavarodott lelki világának furcsa képei írásba foglalva. "
Úgy körülbelül ennyi lenne az első dolog. :)
A második az, hogy nyáron nem igazán tudok új részeket írni, meg gondolom Nektek sincsen túl sok szabadidőtök, így úgy döntöttem, hogy az első frissítés szeptemberben, vagy augusztus végén lesz a The House és a Nova Stories blogomon. Hogy melyik lesz előbb, azt nem tudom, de szeretnék most egy kicsit a Beszélő Tárgyak oldalamra koncentrálni. :) Ott véletlenszerű a frissítés, hogy ne időre kelljen fejezeteket írni, de persze, mindig lesz valami kis előrejelzés, hogy körülbelül mikorra várható az új rész.
A harmadik pedig, hogy mindenkinek el fogom olvasni az új részeit, és írok hozzászólást, valószínűleg még ma, vagy holnap. Mert nem felejtettem ám el!! :D Köszönöm, hogy Ti is írtok nekem, és hogy mindig elolvassátok az én új fejezeteimet! ^^ Nagyon jól esik.
Végezetül pedig mindenkinek jó nyarat kívánok, és élvezzétek a napsütést! :)
Puszi,
Eilis

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése