Diamond Blogger díj ^^

Author: Eilis (Babus) / Címkék:


Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).
3. Értesíted őket az ajándékról
4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak
1. Nagyon, de nagyon szépen köszönöm Elenának, és Liellának akik nélkül sehol nem tartanék, és akik megajándékoztak ezzel a fantasztikus díjjal! :)
3. Megtörtént. :)
4. Mert úgy érzem, hogy ez erőt ad. :D Tudom, ez kissé furcsán hangzik, de egyszerűen felvidít, hogyha írom a történeteim. Ez mind elég régen kezdődött, és az első pozitív visszajelzés után (ami személy szerint a nővéremtől jött) beleszerettem az írásba. Miatta kezdtem bele ebbe az egészbe.
5. Imádok írni, olvasni, zongorázni, énekelni, verseket költeni, rajzolni vagy festeni, sportolni és még sorolhatnám. :D Minden egyes karakterem egy kicsit én is vagyok, mivel Nova ugye rajzol, zongorázik, metal-t hallgat.... miután végig néztem a teljes Battlestar Galactica negyedik évadot álmodtam egy Nova nevű lánnyal, aki teljesen úgy nézett ki, mint Grace Park, azaz a sorozatbeli Sharon. A Sam név pedig szintén egy ottani karakter nevéből, Samuel Anders nevéből származik. :)
Még egyszer köszönöm a díjat!!! :D
Puszi,
Eilis

4 megjegyzés:

** Elena ** írta...

Köszi a viszonzást :)
Puszi. Elena

Petrikovics Enikő írta...

Szia, Eilis!
Köszönöm szépen, hogy kiraktál!:)
Liella

** Elena ** írta...

Szióka van egy újabb ajándékom, úgyanott megtalálod ahol az előzőt.

Puszi. Elena

Eilis (Babus) írta...

Jaj, nagyon szépen köszönöm, Elena!!!!! :D

Megjegyzés küldése