Mindenféle

Author: Eilis (Babus) / Címkék:




Sziasztok!
Az első, amit mondani szeretnék, hogy 16 szavazattal zártuk le tegnap a közvélemény-kutatást, ami azt jelenti, hogy igen, valóban lesz egy új történetem. :) Köszönöm mindazoknak, akik ’Igennel’ szavaztak!

A második dolog, hogy két nagyon jó barátnőm, Sophie és Cecily készítettek nekem fantasztikus képeket. Gondoltam látnotok kell, mert nagyon szépek lettek! Nagyon szépen köszönöm nekik!!! :D Imádlak titeket!


A harmadik mondanivalóm pedig, hogy az egyik drága barátnőm, olvasóm és osztálytársam, művésznevén ’Cecily’ megnyitott egy blogot, amelynek neve: Apple’s life. Hamarosan felkerül az első fejezet, amit én személy szerint már nagyon várok, hiszen volt szerencsém beleolvasni, és igazán érdekesnek ígérkezik. Gondoltam kap tőlem egy kis bíztatást, hogy sok szerencsét, és hajrá, mert tényleg van hozzá tehetsége! :) Szeretném, ha majd megnéznétek az oldalt, egyelőre még csak az üdvözlő szöveg van rajta, de hamarosan majd jönnek a frissítések. http://lifeofapplee.blogspot.com/


A negyedik az, hogy (gondoltam ezt megosztom veletek) egy drága énekesünk, Ronnie James Dio, a metal egyik hatalmas arca tegnap, 2010. 05. 16-án, 7:45-kor gyomorrákban elhunyt. Volt szerencsém megtekinteni koncertjét élőben, és mit ne mondjak, tényleg nagyon tehetséges volt. Apukám megindító beszámolója kapcsán írtam ezt én is ki, mivel már kiskorom óta hallgattam, gondoltam, megtisztelem ezzel, így ennek is helyet adtam ebben a bejegyzésben. Megérdemli. :)
Puszi,
Eilis

4 megjegyzés:

Cecily írta...

Köszönöm! :D Remélem hamarosan sikerül úgy átküldeni hogy fel tudd rakni.

Eilis (Babus) írta...

Szívesen! Már fel is tettem, köszönöm szépen mindegyiket!! :)
Puszi,
Eilis

Sophie írta...

De drága vagy ,hogy kitetted,Köszi!a másik kettő is nagyon tetszik nekem.:)Én is nagyon várom már hogy fennt legyen Cecily története:D
Puszi,
Sophie

Cecily írta...

Akkor oda írd :D mármint az Apple's life-hoz! Nekem is tetszik a te képed :D Köszi az oldal címét

Megjegyzés küldése